divendres, 7 d’octubre del 2011

Aniversari

Ahir vaig fer anys. No ho vam poder celebrar amb la familia, però ho farem avui. Millor, és divendres i no hi haurà tanta pressa perque els nens vagin a dormir a l´hora.
Ja fa anys que el dia de l´aniversari no deixa de ser un dia més, suposo que li passa a tothom, tot i que hi ha gent que li encanta fer una gran celebració pel seu aniversari. A mi m´agrada molt celebrar els aniversaris dels nens per la il.lusió que els hi fa.
El que sí que em fa il.lusió és rebre aquella trucada, o aquell correu que no falla mai. El del Roger, que des que viu a Olot ens veiem poc, però mai falla. El de l´Enric, un company d´escola que tot i no tenir-hi relació durant l´any, mantenim la tradició de felicitar-nos pel seu aniversari i pel meu. Ens portem un mes just. Recordo que de petits ens trucavem al telèfon de casa. Més endavant ens trucavem pel mòbil. Ara ja ens felicitem pel facebook. Curiosament ens vam trobar la setmana passada i se´n recordava que el dia 6 era el meu aniversari. Em va donar l´alegria que properament serà pare. El Nando, amb qui ara ens veiem poc, el Joan, un amic de l´escola que ara viu  fora la comarca i potser només ens veiem un cop l´any, però sempre ens felicitem l´aniversari (bé, ell no falla mai, jo sóc una mica desastre per recordar dates)...bé, unes quantes felicitacions que em fan il.lusió. Algunes també per correu electrónic.
Des que hi ha facebook, com que fa d´avisador, et felicita moltíssima gent, aquest any han sigut més de 60. Alguns fins i tot no els conec, o només els conec de vista, però sempre fa il.lusió.
Ahir, curiosament, vaig conèixer dues persones que també celebraven l´aniversari. Em sembla que fins ara no havia conegut ningú que fes els anys el mateix dia que jo.
Tot i que tinc facebook com la majoria de mortals, no sóc massa d´entrar-hi ni d´actualitzar res, però aquesta petita "tonteria" d´avisar-te pels aniversaris em fa gràcia ja que reps noticies de gent que de vegades ni te´n recordes que alguna vegada han format part de la teva vida d´alguna manera o altra. Recordo que l´any passat vaig respondre les felicitacions una per una, però aquest any no ho he fet.
Doncs res, qui dia passa, any empeny, ara ja és l´últim any de la trentena...potser sí que l´any que ve caldrà celebrar-ho d´una manera més especial.